איך להתמודד עם פידבק שלילי באיביי? כל הפתרונות

בתאריך .

בכל פעם שקונים או מוכרים מוצר באיביי, כל משתתף בעסקה מקבל הזדמנות להשאיר למשתתף השני פידבק (משוב) באיביי.

כל פידבק נרשם בחשבון המשתמש באיביי, וחשוף לכל המשתמשים האחרים החברים באתר.

אז מה אפשר לעשות אם השאירו בחשבון שלנו פידבק שלילי?

אלטרנטיבות לאיביי - למכור יותר ולשלם פחות...

בתאריך .

הרבה מוכרים וסוחרים באינטרנט מתחילים את דרכם במכירות באינטרנט באתר המכירות הגדול מכולם - איביי.

בשנים האחרונות אפשר לראות הרבה אתרים שמתחרים עם איביי על "קהל" הקונים והמוכרים באינטרנט בעזרת עמלות זולות יותר, חווית משתמש שונה, או פנייה לנישה ייחודית של קונים ומוכרים.

איביי מעדכנת את מערכת הפידבקים וה-DSR

בתאריך .

altהמוכרים באיביי יודעים ששירות הלקוחות שלהם באיביי הוא הדבר החשוב ביותר, שמשפיע על דירוג המוצרים שלהם בתוצאות החיפוש.

החדשות הטובות הן שאתר איביי החליט לתת דירוג אוטומטי של 5 כוכבים ב-DSR למוכרים שמציעים ללקוחות שלהם משלוח חינם למוצר.

בקרוב: איביי משנה את העיצוב של דף המוצר

בתאריך .

altאיביי eBay בודקת אפשרות לשנות את העיצוב הפנימי של "דף המוצר".

איביי eBay בודקת עיצוב חדש לדף מוצר ללא חלוקה לטאבים ובעצם שוקלת להסיר לחלוטין את הטאב: תשלומים ומשלוח – SHIPPING AND PAYMENTS ולרכז את כל המידע על המוצר בדף אחד.