מאמרים

המותג של חברת איביי eBay מתחזק!

altקמפיין חג המולד השתלם עבור חברת איביי eBay.

 

לפי נתוני חודש נובמבר 2009 של חברת YouGov's BrandIndex, החברה היחידה שחוקרת באופן יום-יומי "תפיסת מותג" בעיניי הלקוח, הראתה כי אי ביי eBay רשמה את אחת ממגמות השיפור החדות ביותר בניקוד המותג שלה, בעיניי ציבור הצרכנים בארצות הברית.

כך מציגה החברה את ציוני המותגים של החברות המובילות בחודש נובמבר האחרון:

 

 


איך מתבצעת בדיקת "תפיסת המותג"?
בכל אחד מימות השבוע עורכת חברת YouGov's BrandIndex סקר בקרב 5,000 צרכנים המהווים מדגם מייצג מקרב האוכלוסייה האמריקאית. מדובר למעשה ביותר מ-1.2 מליון מרואיינים בכל שנה!

טווח הדיוק גבוה ביותר ועומד על כ-2%. הניקוד יכול לנוע בין 100 ל- 100- , ומחושב על-ידי הפחתת הפידבקים השליליים מהפידבקים החיוביים (משמעות הספרה 0 היא שוויון בין הפידבקים החיוביים לשליליים).

אחת השאלות בסקר היא: "האם המותג מספק ערך טוב בעבור מה שאתה משלם עליו?".

אין לדעת בוודאות מה הביא לשיפור המשמעותי של מדדי המותג של חברת eBay בחודש נובמבר.

איביי eBay השיקה קמפיין פרסום רציני מאוד במהלך חודש נובמבר 2009 שמטרתו היתה למשוך את צרכני חג המולד, אך הוא הופסק ב-21 לנובמבר.

אי ביי eBay התמקדה בדילים יומיים כדי לעודד צריכה של מחפשי מציאות באתר המכירות הפומביות, ובסתיו החלה לתת הנחות גדולות על בגדי מעצבים, עם פתיחת אתר בגדי המעצבים שלה, Fashion Vault.