קניות איביי eBay

עיצוב חדש לדף הבית באיביי - eBay Feed

אתר איביי שינה לאחרונה את העיצוב של דף הבית באתר איביי ארה"ב, והוסיף את ה-Feed - מערכת להצגת מוצרים שמתאימים לכל קונה, על פי מילות מפתח ובסגנון האתר Pinterest.

העיצוב של האתר החדש נראה בהחלט נקי מאוד, וכולל שינויים במנוע החיפוש של איביי, בעמוד המוצר ובעמוד הצ'קאאוט, כשחווית הקנייה הבסיסית באיביי נשארה דומה למה שהיה בעבר.

העיצוב החדש של דף הבית באיביי הוא חלק מאסטרטגיה של איביי לשלב חוויה של "גילוי מוצרים" עם קנייה בפועל, ולגרום למשתמשים באיביי לראות מוצרים שאולי לא היו נתקלים בהם בחיפוש רגיל.

 

איביי Feed - מוצרים שמגיעים אליך ללא מנוע חיפוש

ה-Feed החדש של איביי פעיל באיביי ארה"ב, ואפשר להפעיל אותו על ידי גלישה לכתובת: www.eBay.com/feed.

כל מי שמשתמש ב-Feed החדש של איביי יכול ליצור פיד חדש, לעקוב אחרי פידים של משתמשים אחרים, ולקבל תוצאות למוצרים שמעניינים אותו - לפי מה שמוגדר ב-Feed.

המטרה של ה-Feed כמו שמגדירים באיביי, היא ליצור מצב שהמוצרים שמתאימים לך מגיעים אליך, בלי הצורך לחפש אותם.

 

 

תהליך הקנייה החדש והקשר עם פייפאל PayPal 

העיצוב החדש של איביי כולל אינטגרציה עמוקה יותר עם פייפאל PayPal ויצירת עמוד תשלום בודד על כל מוצר, עם כפתורים בולטים יותר לביצוע כל פעולה.

אפשר לומר שאיביי עוברת שינוי תדמית ו"מתיחת פנים" לכיוון חוויה אינטרנטית מעודכנת.

עם למעלה מ-25 מיליון מוכרים, שמציעים בעיקר מוצרים חדשים עם משלוח חינם בקנייה מיידית - אתר איביי מתחיל להראות ולהרגיש קצת כמו אמאזון, ולא כמו אתר למכירות פומביות.

 

איביי גם בסלולרי עם אפליקציית איביי 

גם בתחום המובייל והטלפונים החכמים איביי לא נשארת מאחור.

את האפליקציה הרשמית של איביי שמאפשרת לקנות ולמכור מוצרים, הורידו כבר 100 מיליון משתמשים, ואיביי מעסיקה כ-400 עובדים שמפתחים עוד פתרונות Mobile. 

השינויים האחרונים באיביי מציבים אותה כמתחרה ראוי מול חנויות מקוונות כמו אמאזון, וממה שניתן לראות - השינויים שאיביי מבצעת מקבלים תגובות טובות, ומגדילים את נפח הקניות והמכירות באתר.